Tuesday, May 14, 2013

Apa yang membezakan Vitamin C jenama Shaklee dgn yang lain2?


Apa yang membezakan Vitamin C jenama Shaklee dgn yang lain2?

Shaklee Sustained Release Vita-C™ 500mg berupaya memberikan perlindungan berkekalan, jam demi jam dengan menggunakan sistem perlepasan berkekalannya. Vitamin C merupakan bahan antioksida yang berkeupayaan tinggi yang juga turut dikenali sebagai nutrisi yang berupaya melakukan semua perkara. Sustained Releas e Vita-C mengandungi:

Kandungan Vitamin C yang tinggi.

Sistem perlepasan berkekalan dalam menyalurkan Vitamin C yang menyamai kandungan satu setengah biji buah oren untuk setiap jam selama lima jam.

Formulasi yang membantu mengekalkan pertahanan antioksida secara semulajadi, kekuatan sel, kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan salur darah *

KENAPA VITAMIN C PERLU DIPATAH DUA JIKA DEMAM DAN SELSEMA?

Perasankah anda di botol vitamin C 500mg Shaklee tertulis perkataan Sustained released? bagi mereka yang membeli fullpack bleh g tgk botol vitamin c anda sekarang.. Ini bermaksud vitamin C Shaklee sebiji mengandungi 500mg vitamin C dan ianya dirembeskan secara perlahan-lahan dalam badan mengikut keperluan badan kita tadi. Ini sangat bagus kerana vitamin C bersifat larut air dan ianya mudah dihapuskan dalam keadaan tertentu contohnya jika kita stress, berhadapan dengan cuaca panas dan banyak lagi.

Namun apabila kita demam atau selsema, saya akan advise amik sebanyak dua biji vitamin C Selain itu, saya akan advise agar vitamin C itu dipatah dua sebelum ditelan..
 
Kenapa patah dua?
Ianya untuk memastikan vitamin C itu merembeskan kesemua vitamin C 500mg.. Ini kerana semasa kita sakit badan kita memerlukan vitamin C pada kadar yang lebih tinggi dari biasa.

Walaupun Vit C 500mg masih belum sampai di Malaysia buat masa ini. Anda boleh mengambil Vit C Chewable 100mg bg mengantikan Vit C 500mg. Sekiranya anda berminat untuk membuat tempahan, boeh hubungi saya 0193823653 Syuhaila.


SYUHAILA BINTI MUSTAFA (SID: 905862)
0193823653; syuhailamus@gmail.com
Facebook: syuhaila mustafa
Page: Shaklee DQ

Disclaimer: Testimonial Produk adalah tidak tipikal, keputusan setiap individu adalah berbeza-beza. Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah sebarang penyakit

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...