Tuesday, June 4, 2013

Promo June: Meal Shakes

Assalamualaikum & salam sejahtera.

Promo bulan ini sangatlah best bagi kaum ibu, anak2 & tak lupa jg bapa2. All in 1 :)
Tak sempat nk promo lg, dh byk order masuk. Memang berbaloi2 beli mealshake ini.



Meal Shakes merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia meyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yag diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. Selain itu, Meal Shakes juga mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein.

Meal Shakes sangat sesuai diambil oleh kanak-kanak yang:
- sering jatuh sakit (selesema, demam & batuk)
- kerap sembelit
- enzema & kulit sensitif
- masalah asthma
- kurang selera makan
- obesiti (masalah berat badan berlebihan)

Kenapa kanak-kanak obesiti memerlukan MealShakes juga? Hal ini kerana, Meal Shakes dapat membantu mendapatkan berat ideal, tidak terlalu kurus & tidak terlalu gemuk. 

Sesuai diambil oleh semua golongan, tak kira kanak-kanak, nenek, atuk, ibu  & bapa.  Di samping dapat meningkatkan tenaga, ia juga memperlengkapkan keperluan nutrisi.

Rasa Meal Shake macam mana ye? Sanggatttt sedappppp.. Anak2 pasti suka..  Asyik nk minum susu sbb rasa sedap macam asikrimmm vanila.. Tak percaya? Anda patut cuba ya :)

*Untuk kesihatan optimum, dicadangkan pengambilan Meal Shakes bersama dengan Omega & Chewable Vit C. Kesemua ini adalah gabungan yang bagus untuk perkembangan IQ dan sistem saraf kanak-kanak.

SYUHAILA BINTI MUSTAFA (SID: 905862)
0193823653; syuhailamus@gmail.com
Facebook: syuhaila mustafa


Disclaimer: Testimonial Produk adalah tidak tipikal, keputusan setiap individu adalah berbeza-beza. Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...