Sunday, August 29, 2010

maternity colection~~


u oll dh tgk lom PA&MA yg latest ny..byk gk info yg best2, mmg ada benda nk share dgn korg..next time ek..

dh nk dekat raya, so byk lh psl yg berkaitan raya..yg paling menarik perhatian aku, busana mama..aku try lh buka website mumdreams. bj2 dia not bad gk..terberkenan lh satu bj neh..

sumber mumdreams

tapi...dh abes stok dia..kalo tak silap, ada xl ja..huhu
kalo boleh, aku nk bj raya ala2 cm neh..cm bj kurung @ bj kurung pahang..kang aku balik kamis neh, akn ku terjah butik dia kat bangi..seb baik dekat ja dgn umah mertua+umah akak aku..yahoo~~*butik neh dekat dgn bangi kopitiam*

ingt kn nk recyle ja bj2 kuwung yg dh buat msa kawen, tp smua ny dh tak muat..huhu..ada lg 2-3 psg aku tak sempat nk pkai..insyaallah leh pkai masa raya haji nnti..

p/s: counting days nk balik kampung!!!

4 comments:

Mrs.aisheiteru said...

eh nak terjah jgakla mumdreams. nk pakai baju kurung jgak raya ni...

syuhaila binti mustafa said...

jom p terjah~~hopefully ada lg lh yg cntek2..huhuu

Puan nadxoxo said...

cantek gak ek baju nih. seb baik dah ada baju raya. kalau tak, dah serang dah butik kat bangi tu jugak balik haritu :P

syuhaila binti mustafa said...

kalo size nad lg lh limited..hehe...umah mak mertua nad kat mana?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...