Tuesday, August 24, 2010

teringat zaman dolu-dolu~~

Puasa tahun lps, aku dok sibuk dgn preparation nk tunang..but, dis year plak, busy dgn preparation unt menyambut org baru tak lama lg~~wow..pejam celik pejam celik..cepat toi masa berlalu..

Masa nk bertunang dulu, mmg buat ala kadar je.So, tak de lh busy bebonar..hehe..mmg simple gilak lh..hntaran pon 5 bls 3 ja..*kalo ikut kan laki aku, dia mmg tak mau buat bekas2 neh*

Best gk planning last minute, tak yah lh nk perah otak lama2 nk cari idea..hehe..Nasib baik kebetulan, ada member aku mmg terer bab deco2 neh..kat dia lh aku refer..Thanks Liza..dia lh yg wat kn hntran masa tunang aku dulu..Kira ny dia byk lh dok teman aku survey2 brg,bj & hal2 yg seangkatan dgn ny..

Kalo leh, setiap kli update,msti nk taruk pic..tu yg kalo tak dak pic, mls ja nk update..:( huhuh

Nie htaran 2 2 belah pihak

Nie dr jarak dekat ckit~~

Aksi2 gedix sementara dok tunggu diorg discus~~





6 comments:

NahWaL said...

huhuhu sukaaa!!!

syuhaila binti mustafa said...

nk lg nk bljr dr nawal neh..nawal senior akak..hehehe

syuhaila binti mustafa said...

byk* typing error~~

NahWaL said...

haha tapi akak kawen dulu so nawal junior akak. eh? HAHA.

syuhaila binti mustafa said...

nnti bila nawal dh kawen, br lh akak senior nawal..hehe..
*jgn lupa p treatment/spa tau.. dh lh tag byk lg tak siap tu~~

NahWaL said...

tula tag banyak agi tak siapp...wuuu...askar2 ni haaa..:(.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...